5º B

Estimadas familias:

Debido a situación que estamos a vivir excepcional e sen precedentes e da que esperemos saír o máis pronto posible vou ir enviando actividades, correxíndoas e enlaces de interese.

Unha lectura recomendada é “  Coronavirus no es un príncipe ni una princesa” www. yumpu. com.


É preciso, rutinas diarias ( cun mesmo horario e lugar de traballo) con actividades para seguir o proceso de ensino aprendizaxe .


O meu correo é quintobeugeniololi@gmail.com.

Un saúdo e moito ánimo a todos e todas.



















21 de marzo . Fue el día de la poesía  una forma de expresar ideas, sentimiento y emociones.

La primavera.

La primavera ha venido
nadie sabe como ha sido.

Ha despertado la rama
y el almendro ha florecido
y en el campo se escuchaba
EL Gki Gri del grillo.

La primavera ha venido
Nadie sabe como ha sido.

A. Machado.

1.   Realiza un caligrama con este poema. 
Un caligrama es un dibujo donde está representado cada verso del poema.


2.   Realiza un acróstico con la palabra primavera.
( Cada verso que comience con estas letras).

P
R
I
M
A
V
E
R
A

En el árbol de mi pecho.

En el árbol de mi pecho
hay un pájaro encarnado.

Cuando te veo se asusta,
aletea, lanza saltos.

En el árbol de mi pecho
hay un pájaro encarnado.

Cuando te veo se asusta
¡Eres un espantapájaros!

Gloria Fuertes.


3. Atrévete crea un poema. ( mínimo 6 versos)



----------------------------------------------

-----------------------------------------------


……………………………………………………..

……………………………………………………..


……………………………………………………

…………………………………………………..





22 de marzo. Día mundial da auga. Aforro da auga.

Como recurso empregaremos espazo abalar.
-      Repositorio abalar.
-      Axuda de búsqueda (auga)
-      Ensinanza primaria.
-      Curso ( unidade didáctica  primaria)
-      Filtra.
-      Recurso .



Actividade:

A)       Como é a auga?
( segundo a cor, o sabor e o olor)

B)       Onde podemos atopar auga na natureza?
C)        Estados da auga.



c) Cambios de estado.
De sólido a líquido:
De líquido a sólido:
De líquido a gas:
De gas a líquido:
De sólido a gas:

d) Escribe 5 medidas de como podemos solucionar o problema da auga.

----------------------------------------------------





D)      Realiza un cartel cun slogan sobre a auga.









Comentarios

Publicacións populares deste blog

Actividade física